Агенція Іміджу України | Проекти
21730
page,page-id-21730,page-template-default,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-2.2,vertical_menu_enabled,wpb-js-composer js-comp-ver-4.5.2,vc_responsive
 

Проекти

Проект “Публічна дипломатія”

Уніфікована лінія презентації України закордоном, створена на основі консультацій із PR-фахівцями та дипломатами. Програма “Публічна дипломатія” включає також роботу з посольствами й іміджеві інформаційні матеріали для тих, хто має нагоду працювати над іміджем держави у світі. 

Проект “Гід для журналіста”

Журналісти світових ЗМІ – основне джерело інформації про Україну у світі. На противагу російській пропаганді, ми не нав’язуємо свою точку зору, а допомагаємо репортерам знаходити правдиві факти, очевидців та фахівців, сформувавши базу корисних медіаорганізацій та контактів експертів.

Проект “Інфографіка”

Щотижня ми презентуємо декілька графічних зображень із резонансними цитатами, які мають значний потенціал впливати на ставлення до України. Постійні рубрики: “Цитата тижня”, “Негатив про Україну”, “Позитивні матеріали про Україну” та “Аналітика”.

Проект “Аналітика”

Щотижневий аналіз матеріалів моніторингу розкриває основні тенденції подій. Ми визначаємо публічні прояви головної події тижня та намагаємося відновити її непублічні елементи. Досліджуємо найбільш резонансні матеріали та їхній вплив на імідж держави.

Проект “Моніторинг”

Ми оглядаємо 50–80 % матеріалів про Україну в національних та світових інтернет-ЗМІ.

За допомогою глибокого аналізу даних, ми відслідковуємо не завжди очевидні речі – тенденції, приховані змісти, заанґажованість окремих осіб чи певних структур. Публікуємо щотижневі звіти та інфографіку.

Проект “iViche”

Проект iViche покликаний сформувати культуру електронної демократії – від системи подання онлайн-петицій до прямого волевиявлення громади в усіх стратегічних питаннях. Наразі головним завданням є забезпечення контролю громадянського суспільства за діями влади.

Проект “Іміджметр”

За результатами місячного моніторингу міжнародного інформаційного поля, аналітична група Агенції обиратиме матеріали, які викликали найбільший резонанс. Найкращі світові фахівці зі створення іміджу, які будуть аналізувати надані статті, формуватимуть рейтинг «Іміджмейкер місяця».

Проект “НЕбрат”

Цикл відеороликів та тематичних газет. Проект створено для підвищення обізнаності з проявами “братської” поведінки Російської Федерації стосовно України протягом останніх 20 років. За підсумками проекту видано 300 тис. примірників газет, які поширено у прифронтовій зоні.